Monday, February 15, 2010

Melaka Trip

penat pon x hilang lg ni ha
bercuti kat kampung aku
haha
yg pergi ramai oh
aku, sheq, am, ed, botak, izz, hadry, amm ngan zaim
mula bertolak dlm pukol 6
sebab nak elak jem
sampai dlm pukol 8 lebih
malam tu tido kat rumah nek long ku
sebab rumah tu kosong
malam sikit kitorang turun town
lepak ngan kawan sheqal
dekat pukol 3 camtu kitorang balik rumah
esoknye masing2 terbongkang
sampai mak cik aku dtg gegar rumah
"bangun2! ni bukan morning lg ni da afternoon!!"
dia ckp mcm tu
pastu semua bangun, mandi manda
g rumah mak cik aku sarapan
sarapan pukol 2
org KL tu mmg panggil sarapan pon
hahahah
perot da kenyang apa lagi
mandi laut time
hee
sebelum bertolak ke tanjung bidara
salam ngan mak cik ku dulu
pastu singgah rumah mak long ku
bgtahu nak balik da
sampai tanjung bidara
xde tunggu2 lagi da
terus terjun je dlm laut
da puas mandi manda
siap2 bertolak balik dlm pukol 6 camtu
cite dia, dah la aku drive
masuk je highway
perh, bapak la jem
sabar aja
nak hilangkan tensen kitorang buka radio kuat kuat
menyanyi pon kuat kuat
sampai kl dalam pukol 8 camtu r
tu je la ku nak cite
sebenarnya ku x tahu nak cita ape ni
tu yg merepek je
xD

No comments:

Post a Comment