Wednesday, September 16, 2009

terlepas smpi genting

sepatutnye harini ade kelas. aku g la rumah am. tngah tunggu am siap tetibe ayen ko ckp class cancel. perh, penat je aku rushing td. yg am g smbg tido. aku melangok la x taw nak buat ape. pastu amm text tanye jalan nak g bukit ampang. aku bg r direction. bosan punye pasal aku start enjin moto nak join dorang. pastu amm ckp xyah dtg. japgi dorang dtg amek. aku tunggu r dorang kat rumah. yg x boleh blah. rumah aku senang je nak smpi dorang boleh sesat. hahaha. elin call tanye jalan aku aku bgtaw la camni camni. bile da smpi kitorang teros gerak. nak taw g mane? kitorang terlepas smpi genting. haha. kat sane jalan2, snap2, gelak2. pastu masok rumah hantu. yg elin td punye berie nak masok. da masok jalan tutup mate. haha. da penat jalan2 kitorang nak blah. sebelom blah snap2 gamba dulu. hee. pastu time balik nak hantar aku jalan jam sial. kesian si elin tu nak menghantar aku. haih. tp papepon harini mmg best.

p/s ; sorry taw elin da nyusahkan ko

1 comment: