Saturday, October 3, 2009

Smiled

harini ade gath raye unite. tp aku ade kelas la pagi. ingat an lepas kelas nak terus pergi tp kelas habis awal. melepek la kat kolej tu menunggu waktu berbuke. eh silap. yg same waktu dengannye. haha. am ajak balik rumah die. pastu aku ckp "alang2 baik gerak ngan ed, senang". then buang2 mase ed smpi. awal pula die. haha. terus melompat, kitorang da sampai. cari yg lain. then pergi kfc. yg si am ngan meyra x abes2 nyakat aku ngan aless. geram wey. then luang2 mase pulak. lepas da kenyang mencekik dorang ajak g shisha. ikut je la. mule g rooftop. sekali penuh da. maklum la tempat budak2 hot. haha. terpakse la blah. tp jangan sangke kami balik. kami x putus ase. kami tetap ke hadramwat. perh, igt dekat? pancit la siut. smpi naik senak perut aku. tahan wey tahan. jantung aku degup laju je. terpakse tekan break kecemasan. ade ke? haha. sambil jalan sambil snap gambar. smpi hadramwat terus order air. penat wey. minum2, shisha2, gelak2. smpi suatu mase farid bertanye "azu bile lagi?". aku ckp la "aku takut duh". setelah dipakse pakse. last sekali aku beranikan diri. aku pikir, kalau x sekarang, bile lagi kan? aku text aless, aku ckp aku tunggu kat bawah. kalau die turun maknenye die terime aku tp kalau x kitorang still kawan mcm dulu. aku tunggu lame gak. aku igt die x turun wey. tp tetibe ade org sergah aku dari belakang. die dtg la wey. sumpah aku blushing gile. aku tutup muke aku dengan tangan ('.'*). then aku tanye "nape lambat?". die jwb "segan". siot, lame kot aku tunggu. hahaha. tu je aku nak bagi taw. cite die, smpi skang aku x leh berenti senyum :D

P/s ; i love you la pendek. hee :D

1 comment:

  1. alaa sweet nye la kwn aq neyh yerk . hope u happy always azu !!

    ReplyDelete