Wednesday, June 10, 2009

dari pagi sampai malam

nasib baik ayah call. klu x mmg x terjage la aku pagi td nak g gath. yela, tunggu org tu kejot x kejot2. -__-" . janji 11.30 smpi 12 gak. besa la janji melayu. haha. da smpi sane kene la melepak tunggu yg lain. sume da ade kitorang g beli tiket wayang. cite 17again. best! haha. abes je call yonz tanye kat mane. sekali die bwk diri ke klcc da. jaoh tu. photoshoot pon x jd. balik ed berie ie nak g redbox. planning kite2 je. x taw lak aku jeanet pon ade. cite die. mmg aku x dpt duduk la dlm kete tu. dok la aku kat bawah tu. x mcm bodo lak kan? bese la. perempuan kene lebey kan? smpi sane ape lg? melalak la. nasib lagu best2. pastu ed ajak aku teman die g antar jeanet? uh? antar jeanet? ko igt dari sini ke umah die mcm dari rumah aku ke cochrane ke? x membazir rm38 aku? pastu die ajak faiqa. yg tinggal aku, am ngan sheqal je. yg si sheqal ley pilih lagu sepohon kayu? makaih, insaf doh. haha. pastu staff redbox masok ckp mase da nak abes. ape? biar betol? ed ni mane? duit da la kat faiqa. kitorang bgtaw die tunggu kawan jap. pastu mase da abes, staff die masok lagi. tp nasib baik aku ade bwk duit baju. so aku gune la dulu duit tu. nasib baik aw! nanti claim la balik. kitorang keluar ade org jual steamboat. ape lg perot da azan da. beli r. haha. tengok2 ed da ade da kat situ? cube ko pikir ape yg aku tngah rase time tu? aku relax je. kawan kan? pastu die da antar sume balik. mule2 antar faiqa. pastu sheqal. lepas sheqal baru aku. da la wey, penat doh taip banyak2. ni pon sebab da janji ngan adik aku nak update. haha.

p/s ; kpd sesiape yg berkenaan, hambe mohon maaf. hanye mahu luah isi hati.

No comments:

Post a Comment