Monday, June 1, 2009

pegi kenduri kawen kat johor

pagi2 da kene bangun nak betolak. x cukup tido owh. dalam kete mate berat je. berkumpul dengan yg ain dekat hentian seremban. ayah masuk je parking ade innova berenti kat belakang. aku igt sape la. rupenye cik hairi. haha. die ckp dari kl tadi die da perasan da. die follow je belakang. camne la kitorang ley x perasan dorang. haha. tengah2 isi perot, satu2 family smpi. mule2 agak kekok r. mane x nye satu tahun beb aku x jumpe dorang. hee. smpi je kat johor singgah umah wak mon dulu. agak bosan la, sebab kene buat keje. wuaa~ bile da petang sikit kitorang pergi tiram indah village. sebab kitorang x tido kat umah wak mon. kitorang tido kat bungalow kat situ. besa doh. ley muat 40 org. semue sedare aku tinggal dlm satu rumah. bapak best. kitorang melepak je keje time tu. relax je. tp bile malam, amek ko. banyak doh keje. siot tol. tp yg bestnye, lepas buat keje kitorang mencekik sup tulang. sumpah sedap. balik2 bukan nak tido, aku melepak je ngan sukri. smpi pukol 3 pagi. haha. esoknye, punye la liat nak bangun. smpi aku ngan syuk x g kenduri. membute la cite die. haha. bangun pon sebab ayah kejot soh mkn. aku kejot si syuk tu sekali. ajak g makan. aritu kitorang melepak je kat rumah tu. best maen ngan budak2. paling best melayan si hani tu la. comel doh. wuaa~ da rindu hani. mlm tu aku ngan syuk x tido gak. melepak lagi. tp mlm ni syikin pon join gak. lepas syikin masuk tido je aku teros g amek ps2 maen game. haha. tengah syok2 main game. tetibe pakcik aku bangun. die tegor, x tido lagi korang ni. aku ckp r belom ngantok lagi. pastu die ckp, x ngantuk? da pukol berape da. aku tengok luar tingkap, makaih. da terang da. tetibe mate jadi berat. aku ckp syuk aku nak tido dulu. masok bilik je bantal da memanggil manggil. haha. tngah sedap2 tido tetibe aku dengar suare bapak aku soh bangun. membebel soh bangun. ckp da pukol berape da. aku bangun tengok sebelah syuk tido lagi. aku smbg balik tido. japgi bapak syuk lak masok kejot syuk. sekali2 aku tebangun. siap2 teros gerak. sedare aku yg lain sume g mandi air terjun. family aku ngan syuk je teros gerak. 3 hari rase kejap je doh. bile r dapat kumpol camtu lagi. wuaa~~

No comments:

Post a Comment