Saturday, June 20, 2009

Genting

aku pegi ngan ed, am, din and zaem. mlm sebelom g genting tu aku ngan am x tido sebab nak gerak pukol 6. takut x bangun pagi lak. sape x kenal aku. klu da tido, masyaAllah. haha. bile detik pukol 6 tu da tibe the first thing we're doing was tunggu bas nak g kl central. da mcm indon da dok tepi jalan. haha. lame kot tunggu. smpi je kl central kitorang teros nak beli ticket. tp belom sampai tempat nak beli ticket tu ade driver taxi tahan kitorang ckp bas nak g genting lambat, pukol 10. pasal mase tu baru pukol 8.3o. pastu die offer taxi die. die charge 1 kepale rm20. wtf mahal sial. kitorang straight blah je. smpi kat counter ticket kat bwh tu die ckp kene beli kat atas. kitorang pon naik la atas. padahal x aw pon atas kat belah mane. masok je pintu ed pon kompiden jalan depan. kitorang da brenti da. sebab kat situ ade tulis "pelepasan". hahaha :DD. pastu die jalan depan gak. akhirnye die jugelah yg jumpe counter tu. da beli2 sume kitorang g mkn kat kedai makan kat bawah. mahal siot. 5 kepale smpi rm4o, makaih. x kesah pastu kitorang g naik bas. sebelom naik bas masing2 ckp nak tido. pastu ed ckp "korang tido la, ni ed la. mane tido". da masok bas kitorang cari seat. da duduk ed senyap je. rupe rupenye da selamat da bermimpi. hampeh tol, bas belom gerak da tido. ckp je lebey. mule2 aku tido gak, tp time naik bukit x ley tido. kepale asyik geleng2 je. mane x nye, selekoh banyak. haha. smpi je skyway cari toilet dulu. masing2 x tahan. haha. ade hati nak ngintai aku si am tu. punye syok2 die intai sekali beg die putus. ha padan. hahaha :DD. da selesai kitorang g naik skyway. mule2 aku ok, tp da lame sikit aku rase nak muntah. mane x nye budak2 x reti dok diam. begerak sane berdiri sini. aduyai. smpi je next stesen aku teros "land!!". padahal semen. bahaha. ape lagi da smpi destinasi seterosnye theme park!! haha. mule2 sekali kitorang main buayan pusing tu. ntah ape name die ntah. sebab dkat ngan entrance. haha. mcm2 kitorang main. tp bengang main funcart. dpt kete slow. tp yg x ley blah time main sungai rejang. smpi turn aku aku naik bot tu aku x teros duduk. sebab basah. aku bukak la beg zaem. amek penutup kepale yg mcm org selalu pakai utk mandi tu. dpt dari main funcart td. aku keluarkan je sume org yg beratur tu gelak. kuat lak tu. segan r aku. aku bg kat am. pastu aku redha duduk jela. pastu dorang gelak lg. aku igt pasal ape. aku pusing je blakang am da pakai da bende alah tu. haha. pastu ape lg, space shot r. saje nak main lmbt2. sebab x ramai org. bapak best. 2x kitorang main :P. pastu repeat balik main funcart. tp kali ni dpt kete laju. da mcm gokart sikit aku rase. best. pastu ape lg? balik r. da pukol 7. haha. naik je skyway ade 2 org cine nak naik satu gondola ngan kitorang. ed teros "alaaa!!!". aku pandang je. pastu aunty tu mencarut ape ntah dlm bahase cine teros keluar. hahaha kerek. lagi sekali aku rase nak muntah. sebab yg same, budak2 x reti dok diam. tetibe aku tersound "susah ckp ngan berok ni", sorry wey, telepas. japgi boleh behenti lak kete cable ni. pastu goyang2 lak tu. sumpah time tu rase mcm nak meletop je. -___-" . turun je skyway teros lege. tunggu 8.30 sbab bas kitorang 8.30. aku tido jap kat atas kusi tu. aku baru je nak lene bas da smpi. aku rase kejap je kot. haih. dlm bas aku smbg balik tido. smpi je kl centarl kene tunggu lg bas b112. aduyai. dlm bas tu pon aku tido gak. pastu aku terjage sendiri. bukak2 mate da sampai da. dorang baru je nak kejot. haha. sumpah aritu penat gile ngan x tidonye. tp best!!!

1 comment:

  1. ouh..pening2 lalat gak die ni
    ingat kn dak pompuan je yg slalu cm tu
    huhuhu

    (aku klu da jumpe blog kwn mmg xley lps nk kaco n cmnt..hahaha)

    ReplyDelete